Întrebări frecvente
Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
De ce să cumpăr produse de la întreprinderi sociale sau organizații non-guvernamentale?
Produsele listate sunt atent selecționate provenind doar de la întreprinderi sociale, organizații non-guvernamentale sau mici producători locali. Verificam întotdeauna respectarea criteriilor sociale și de mediu și ne asigurăm că partenerii nostri, ca și noi, utilizează fondurile obținute din vânzarea produselor astfel încât să își îndeplinească misiunea asumată. Majoritatea organizațiilor prezente pe site sunt bine-cunoscute în Romania pentru activitatea susținută, cu un istoric îndelungat iar informațiile referitoare la activitatea lor se regăsesc în rapoartele anuale prezentate pe site-urile proprii.
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc sau un pachet special pe care nu il vad listat? Ce aș putea face?
Ne dorim întotdeauna să găsim cele mai bune soluții pentru clienții nostri. Trimite-ne un email la adresa de contact si lasă în mesaj și datele tale de contact iar noi vom reveni în cel mai scurt timp și vom cauta cea mai potrivită variant pentru tine.
Doresc să obțin informații suplimentare, cui mă adresez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regasi în secțiunea Istoric comenzi.
Sunt companie si doresc să achiziționez produse utilizând fondul de handicap. Cum procedez?
Conform legii 448/2006 modificată în 2020 companiile cu mai mult de 50 de angajati care nu au min 4% dintre angajati persoane cu dizabilitati, vor avea de achitat catre bugetul de stat o contribuție lunara calculată în funcție de acest indicator (nr de angajați total x4% x salariul minim brut pe economie). Companiile pot alege ca în locul plății către bugetul de stat să folosească jumatate din cuantumul acestei taxe pentru achiziționarea de produse de la unități protejate autorizate.
Atelierul de Pânză, entitatea juridică pe care se derulează proiectul Bine Primit, este unitate protejata autorizata. Toate informatiile necesare precum și actele de care aveți nevoie pentru achizitia pe UPA vi le vom transmite la momentul comenzii.