Customer service
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Doresc să obțin informații suplimentare, cui mă adresez?
admin2022-05-20T08:39:09+00:00În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc sau un pachet special pe care nu il vad listat? Ce aș putea face?
admin2022-05-20T08:38:31+00:00Ne dorim întotdeauna să găsim cele mai bune soluții pentru clienții nostri. Trimite-ne un email la adresa de contact si lasă în mesaj și datele tale de contact iar noi vom reveni în cel mai scurt timp și vom cauta cea mai potrivită variant pentru tine.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
admin2022-05-20T08:37:28+00:00Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.
Pot modifica o comandă lansată?
admin2022-05-20T08:37:00+00:00În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regasi în secțiunea Istoric comenzi.
Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Doris Stroiescu2022-07-12T17:08:30+00:00Pentru a face cumpărături pe acest site nu este necesar să aveți un cont. Acesta este însă o recomandare, mai ales dacă vă doriți să aveți un istoric al comenzilor dumneavoastră la orice moment dat. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.
Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
admin2022-05-20T08:36:03+00:00Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
admin2022-05-20T08:35:19+00:00În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
admin2022-05-20T08:34:52+00:00În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Cum pot căuta un anumit produs în magazin?
admin2022-05-20T08:34:15+00:00Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
Sunt companie si doresc să achiziționez produse utilizând fondul de handicap. Cum procedez?
admin2022-05-20T08:33:19+00:00Conform legii 448/2006 modificată în 2020 companiile cu mai mult de 50 de angajati care nu au min 4% dintre angajati persoane cu dizabilitati, vor avea de achitat catre bugetul de stat o contribuție lunara calculată în funcție de acest indicator (nr de angajați total x4% x salariul minim brut pe economie). Companiile pot alege ca în locul plății către bugetul de stat să folosească jumatate din cuantumul acestei taxe pentru achiziționarea de produse de la unități protejate autorizate.
Atelierul de Pânză, entitatea juridică pe care se derulează proiectul Bine Primit, este unitate protejata autorizata. Toate informatiile necesare precum și actele de care aveți nevoie pentru achizitia pe UPA vi le vom transmite la momentul comenzii.
De ce să cumpăr produse de la întreprinderi sociale sau organizații non-guvernamentale?
admin2022-05-20T08:33:20+00:00Produsele listate sunt atent selecționate provenind doar de la întreprinderi sociale, organizații non-guvernamentale sau mici producători locali. Verificam întotdeauna respectarea criteriilor sociale și de mediu și ne asigurăm că partenerii nostri, ca și noi, utilizează fondurile obținute din vânzarea produselor astfel încât să își îndeplinească misiunea asumată. Majoritatea organizațiilor prezente pe site sunt bine-cunoscute în Romania pentru activitatea susținută, cu un istoric îndelungat iar informațiile referitoare la activitatea lor se regăsesc în rapoartele anuale prezentate pe site-urile proprii.
Interviuri cu angajați ai Atelierului de Pânză #1
Diana Ciornenschi2022-11-11T08:37:04+00:00Există numeroase tipuri de dizabilități, iar persoanele care suferă de ele se confruntă adeseori cu prejudecăți și dificultăți în a-și găsi un loc de muncă adaptat nevoilor lor. Tocmai de aceea, ne-am propus să promovăm acest subiect și să realizăm o serie de mici interviuri cu diferiți angajați ai Atelierului...
Un Crăciun sustenabil
Diana Ciornenschi2022-11-03T17:25:27+00:00Nu știi ce cadouri să le iei angajaților sau partenerilor de afaceri? Vrei să le faci daruri utile, dar ești copleșit de nenumăratele opțiuni existente pe piață? În acest caz, îți sărim în ajutor cu o serie de pachete de Crăciun, dar și de produse individuale, care vor aduce cu...
Un cadou cu iz de toamnă
Diana Ciornenschi2022-10-18T10:19:55+00:00Un fursec gustos sau un ornament frumos, în concordanță cu sezonul, cu care să ne împodobim casa. Astfel de lucruri aparent nesemnificative pot să ne schimbe cu totul dispoziția și să ne ajute să trecem mai ușor chiar și peste cele mai friguroase și întunecate zile de toamnă. În plus,...
Ce înseamnă un cadou sustenabil?
admin2022-07-05T19:57:51+00:00Este un cadou care aduce bucurie și care susține planeta pe termen lung. Un cadou care este produs fără poluare, care poate fi reciclat și care asigură venituri unor persoane dezavantajate care altfel și-ar găsi greu de lucru. Putem să îî surprindem pe cei dragi cu obiecte pe care le vor...
Date de identificare fiscală
Atelierul de pânză SRL
C.I.F RO 28823953
J40/8372/2011
cont RO74INGB0000999904697095
sucursala Ștefan cel Mare – Polonă
Contact
Adresă: Strada Ispravnicului,
nr. 33-35, Sector 2, București,
cod poștal: 23741
Email: contact@atelieruldepanza.ro
Telefon: 0735.854.167