Customer service

Customer service

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.

Ne dorim întotdeauna să găsim cele mai bune soluții pentru clienții nostri. Trimite-ne un email la adresa de contact si lasă în mesaj și datele tale de contact iar noi vom reveni în cel mai scurt timp și vom cauta cea mai potrivită variant pentru tine. 

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regasi în secțiunea Istoric comenzi.

Pentru a face cumpărături pe acest site nu este necesar să aveți un cont. Acesta este însă o recomandare, mai ales dacă vă doriți să aveți un istoric al comenzilor dumneavoastră la orice moment dat. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Conform legii 448/2006 modificată în 2020  companiile cu mai mult de 50 de angajati care nu au min 4% dintre angajati persoane cu dizabilitati, vor avea de achitat catre bugetul de stat o contribuție lunara calculată în funcție de acest indicator (nr de angajați total x4% x salariul minim brut pe economie). Companiile pot alege ca în locul plății către bugetul de stat să folosească jumatate din cuantumul acestei taxe pentru achiziționarea de produse de la unități protejate autorizate. 

Atelierul de Pânză, entitatea juridică pe care se derulează proiectul Bine Primit, este unitate protejata autorizata. Toate informatiile necesare precum și actele de care aveți nevoie pentru achizitia pe UPA vi le vom transmite la momentul comenzii.

Produsele listate sunt atent selecționate provenind doar de la întreprinderi sociale, organizații non-guvernamentale sau mici producători locali. Verificam întotdeauna respectarea criteriilor sociale și de mediu și ne asigurăm că partenerii nostri, ca și noi, utilizează fondurile obținute din vânzarea produselor astfel încât să își îndeplinească misiunea asumată. Majoritatea organizațiilor prezente pe site sunt bine-cunoscute în Romania pentru activitatea susținută, cu un istoric îndelungat iar informațiile referitoare la activitatea lor se regăsesc în rapoartele anuale prezentate pe site-urile proprii.

Ce înseamnă un cadou sustenabil?

Este un cadou care aduce bucurie și care susține planeta pe termen lung. Un cadou care este produs fără poluare, care poate fi reciclat și care asigură venituri unor persoane dezavantajate care altfel și-ar găsi greu de lucru.  Putem să îî surprindem pe cei dragi cu obiecte pe care le vor...

Date de identificare fiscală

Atelierul de pânză SRL

C.I.F RO 28823953
J40/8372/2011
cont RO74INGB0000999904697095
sucursala Ștefan cel Mare – Polonă

Contact

Adresă: Strada Ispravnicului,
nr. 33-35, Sector 2, București,
cod poștal: 23741

Email: contact@atelieruldepanza.ro
Telefon0735.854.167

Retur

Completează formularul de pe pagina specială de retur.